امکانات و تجهیزات پیشرفته فیزیوتراپی لاله

امکانات و تجهیزات پیشرفته و بروز دنیا

انواع امکانات و تجهیزات پیشرفته فیزیوتراپی و توانبخشی در مرکز فیزیوتراپی لاله وجود دارد. این دستگاه‌های به روز برای تشخیص و درمان انواع دردها و بیماری‌ها که با تکنیک‌های فیزیوتراپی قابل درمان هستند، موثرترین بهبود را در بیماران پیش می‌برند.

شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی برای درمان بسیاری از بیماری‌های اسکلتی – عضلانی، رباط‌ها، تاندون‌ها (بافت‌های همبند) مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما قدرت کافی برای درمان مشکلاتی مانند سنگ کلیه را ندارد.

مگنت تراپی

مگنت تراپی

مگنت درمانی تکنیکی با استفاده از میدان‌های مغناطیسی مصنوعی است که از آن برای رفع درد و آسیب‌های وارد شده بر نقاط حساس بدن استفاده می‌شود.

گرفتن نوار عصب و عضله در کلینیک فیزوتراپی لاله

نوار عصب عضله

نوار عصب و عضله یک تست برای پی‌بردن به عملکرد سیستم عصبی با کمک فرایند انتقال الکتریسیته داخل بدن است. تست نوار عصب عضله در تشخیص و درمان مشکلات دیسک کمر و گردن کاربرد دارد.

بیوفیدبک

بیوفیدبک

بیوفیدبک یک تکنیک درمانی با تکیه بر استفاده از امواج حاصل از بدن خود بیمار است. متخصصان طب فیزیکی از این تکنیک در راستای بازیابی توان حرکتی فردی که دچار سکته مغزی یا فلج عضلانی شده استفاده می‌کنند.

لیزرتراپی در تهران

لیزر تراپی

لیزر تراپی یا همان لیزر درمانی یکی از بهترین تکنیک‌های درمان دردهای عضلانی، عصبی و … می‌باشد که به دلیل غیرتهاجمی بودن در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

مکانوتراپی در کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی لاله

مکانوتراپی

در کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی لاله امکانات و تجهیزات متنوع مکانوتراپی (تردمیل، دوچرخه ثابت، چرخ شانه، پارالل، صندلی کوادریسپس، دستگاه تمرین درمانی مچ و دست و ...) پیش‌بینی شده است.

×